Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.
S ciljem smanjenja broja prometnih nesreća i stradalih, Hrvatski sabor je proglasio 21. listopada Nacionalnim danom sigurnosti cestovnog prometa koji je prvi puta obilježen 2021. godine. Agencijski zadatak bio je organizirati obilježavanje Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa na inovativan, pozitivan način koji će pobuditi javni interes i potaknuti sudionike u prometu na odgovornije ponašanje. Kampanja se odvijala nacionalno i pod strogim epidemiološkim mjerama na snazi. Nakon pobjede na javnom natječaju imali smo samo dva tjedna za pripremu i realizaciju zadatka. Kampanja je počela dan uoči Nacionalnog dana sigurnosti – već u rano jutro na glavnom zagrebačkom trgu postavili smo stotinu invalidskih kolica koja simboliziraju približni broj osoba koje godišnje nastradaju u prometnim nesrećama te trajno ostanu u kolicima. Na svakim kolicima bila je postavljena ploča s porukom osoba kojima se život promijenio zauvijek. Ova gerilska akcija privukla je pozornost brojnih građana i medija, a za poseban naglasak angažirali smo četiri hrvatska influencera koji su također već od jutra bili na Trgu bana Jelačića te svojim objavama na društvenim mrežama „zakuhavali atmosferu“. Na sam dan, 21. listopada u više hrvatskih gradova organizirana su mjesta gdje su građani dobivali informacije o pravilnom ponašanju u prometu, potpisivali prisege da će biti odgovorni sudionici u prometu te smo distribuirali 8500 informativnih letaka. Budući da je u kampanji poseban fokus bio na mlade vozače, u završnim razredima srednjih škola virtualni policajac održao je predavanje o odgovornom ponašanju u prometu te smo distribuirali njima prilagođene letke (5000 komada). S obzirom na epidemiološke mjere naglasak je bio na viralnom i cilj je postignut – doseg infulencera na Facebooku bio je preko 500 000 pregleda, na Instagramu preko 2 milijuna! Ostvareno je preko 250 medijskih izdanja čija je AVE iznosila 795.000,00 kn, a PR vrijednost prema principima Barcelone iznosila je 3.180.000,00 kn.
Kampanja je dobitnica nagrade