Uvođenje eura, odnosno zamjena kune eurom, povijesni je trenutak i jedna od najvećih promjena u životu hrvatskih građana koja se dogodila u posljednje vrijeme. Strateški važna odluka, potez kojim se kreiraju buduće politike i još važnije, odluka koja direktno i veoma opipljivo utječe na svakodnevni život građana. Kada je prije gotovo deset godina Hrvatska dobila i posljednju formalnu potvrdu Vijeća ministara o uvođenju eura, krenula su prva pitanja, nedoumice pa i strahovi kako će se sami prijelaz dogoditi; hoće li doći do velikih poskupljenja, kako će se prilagoditi svi sustavi poslovanja… I naravno, kako se približavao 1. siječnja 2023. kada je euro postao službena hrvatska valuta, pitanja su postajala sve glasnija, a krug zainteresirane javnosti sve širi. Zato je bilo važno provesti kvalitetnu, proaktivnu i informativnu kampanju s jasnim ciljem – što bolje informirati javnost i medije o svim promjenama koje će se dogoditi.
Što smo radili?
Sama se kampanja odigrala u nekoliko faza i njome smo obuhvatili sve relevantne oblike komunikacije; kontinuiranim objavama na društvenim mrežama kontrolirali smo pravovremenost informacija, medije smo redovito i sadržajno informirali o planiranim aktivnostima kao i ishodima potom, na trgovima četiri najveća hrvatska grada (Osijek, Split, Rijeka i Zagreb) organizirali smo manifestaciju „Dan eura“ kojoj je bio cilj zabaviti, educirati i informirati građane. Kao agencija koja vjeruje u pravovremenost (čitaj: kada dužnost zove ne pita se za radno vrijeme) u novogodišnjoj noći nismo dočekivali samo 2023., već smo u društvu ministra financija Marka Primorca i guvernera HNB-a Borisa Vujčića dočekali prve eure na bankomatima. Dio ove kompleksne kampanje bila je i organizacija konferencije „Croatia, the 20th member of the euro area“ koja je osim hrvatskog državnog vrha okupila najviše europske dužnosnike i predstavnike zemalja eurozone.
Strateško kreativna agencija
Ovakve, opsežne kampanje od državnog interesa osim strateškog promišljanja prije svega zahtijevaju jasnu i usredotočenu komunikaciju, a opet disperziranu i optimalno kreativnu kako bi privukla pozornost širokog spektra javnosti. Nakon uspješne kampanje za posljednji Popis stanovništva (za koju smo osvojili IPRA GOLDEN AWARD), posebno smo ponosni što ponovno imamo mogućnost raditi na projektu iznimne važnosti za cjelokupnu javnost koji dokazuje važnost kvalitetne komunikacije.
U deset godina poslovanja profilirali smo se kao strateško kreativna agencija s posebnim naglaskom na employer brending i održivost, a svojim klijentima osiguravamo podršku u svim aspektima procesa – čujemo upute i predlažemo rješenja u skladu s briefom; samostalno provodimo sve korake realizacije; poznajemo i pokrivamo tri tržišta (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) te osiguravamo kvalitetne povratne informacije.