• +385 1 4553 723
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
PR profesionalac

Imaš više od 40 i još si u PR-u?

Žene iznad 40 godina ne bi smjele nositi minice? Duga kosa nije primjerena nakon 40-te? Bikini nakon 40 oooo neee! Ako ste žena i ako k tome imate peh da ste prešli magičnu 40-tu, onda sam sigurna da ste već naletjeli na ovakve i slične naslove. Da, ja sam žena i imam više od 40 i svemu ovom se samo slatko smijem, no kad sam neki dan pročitala tekst o tome da stariji od 40 imaju veliki issue ako se recimo bave odnosima s javnošću, e tu mi više i nije bilo do smijeha. Zašto? Jel' nas pregazilo vrijeme?

Imati 40+ i biti PR profesionalac znači biti u jedinstvenom položaju. Dovoljno mladi da možemo razumjeti svijet digitalije, a opet dovoljno stari (ili ljepše rečeno) s dovoljno iskustva iz analognog PR svijeta. Ako ste/smo dovoljno otvoreni za vlastiti razvoj i osposobljavanje u digitalnom svijetu, sa znanjima i razvijenim managerskim vještinama za upravljanje i vođenje timova mi smo u biti idealni. ?

Što nam je potrebno kako bismo usvojili znanja s kojima nismo rođeni? Obrnuto mentorstvo – sada Milenijalci i generacija Z znaju ono što mi trebamo naučiti. Mi ipak nismo digitalni domoroci, stoga moramo učiti od onih kojima je ovo okruženje prirodno.

Sastojci uspješne kampanje sve su brojniji, pa je tako sastavni dio svake strategije i segment digitalne komunikacije, naša iskustva i zrelost prožeta i sljubljena savršeno će prijati na posteljici od digitalne kampanje.
Digitalni svijet je otvoren i nije ekskluzivna domena nekoga tko je hoodie, privatno mnogi stručnjaci Pr priznaju da su digitalne vještine za 40 + izazov.

Što moramo naučiti?

Za početak moramo znati kodirati i dekodirati sadržaje za sve one koji konzumaciju informacija čine putem mobilnih uređaja. Onda nam je važno da se zaljubimo u analitiku koja će nam dati tako detaljan uvid u naše konzumente da ćemo biti presretni. Iako smo majstori sadržaja i komunikacije sada još moramo dograditi svoje vještine i izbrusiti neka nova znanja.

Vrijeme je za alate za automatizaciju za PR procesa. Postoji više softverskih rješenja koji pomažu u pružanju komunikacije. To također znači i veću vrijednost kao i racionalizaciju ljudskih resursa, jedinog pogona na koji radi PR svijet.

Milenijalci su naslijedili zemlju! Donijeli su val promjena koja je redefinirala organizacijske konstrukcije. Hijerarhijske strukture zamijenjene su suradničkim i ravnopravnim radnim odnosima, gdje je nagrada sada na uzajamnom učenju i raznolikosti - ne samo demografskim, nego raznolikim iskustvima. Dob, mjesto rođenja, mjesto rada i u mnogim slučajevima godina iskustva ne smatraju se jedinim faktorima uspjeha za komunikacijske profesionalce.

Kako je to kod nas?

U Abecedi rade profesionalci različitih dobih skupina, pa tako osim nas 40+ imamo i one under 20 i, naravno, milenijalce. Mentorski program je razrađen u nekoliko razina i u stvari radimo po principu da neprekidno učimo jedni od drugih. To nam omogućuje da razumijemo različite ciljne skupine, njihove potrebe i želje. Ne, nismo otkrili toplu vodu, samo smo ju dobro stavili u svoju korist.

Baviti se odnosima s javnošću i stati s učenjem vodi ravno u propast. Ako ne želite nikada izaći iz školskih klupa, već vam je učenje way of living, mjesta u PR za vas ima, bez obzira koliko imali godina.


© 2020. ABECEDA komunikacije. All Rights Reserved.

Our website uses cookies to give you the best user experience. By browsing our website you agree to using the cookie.