• +385 1 4553 723
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Komunikacija u doba korone

Edukacija iz područja odnosa s javnošću neizostavno uključuje i kriznu komunikaciju. Pitanje je koliko se PR profesionalaca u svom radnom vijeku susrelo s primjenom naučenog na tom kolegiju. Svakako bismo trebali biti potkovani barem teoretski o tome kako se komunicira u kriznim situacijama, koji su koraci, što se radi u prva 2 sata od nastupanja krize, što u idućih 24 sata i što u 48 sati.


 
Došla je 2019. Više ništa nije isto!

Početkom svake godine pomalo nas plaše s forsiranjem novogodišnjih odluka, nametanjem novih trendova i stvaranjem nepotrebne histerije da ako ne uhvatimo vlak promjena da će nas pregaziti, nestat ćemo, neće nas biti… Nova godina je datum u mjesecu kao i svaki drugi i u tu ponoć nećemo postati ni bundeve ni princeze, jednostavno će se okrenuti novi list na kalendaru i to je više-manje to… A promjena će uvijek biti kao što ih je uvijek i bilo.


PR profesionalac

Žene iznad 40 godina ne bi smjele nositi minice? Duga kosa nije primjerena nakon 40-te? Bikini nakon 40 oooo neee! Ako ste žena i ako k tome imate peh da ste prešli magičnu 40-tu, onda sam sigurna da ste već naletjeli na ovakve i slične naslove. Da, ja sam žena i imam više od 40 i svemu ovom se samo slatko smijem, no kad sam neki dan pročitala tekst o tome da stariji od 40 imaju veliki issue ako se recimo bave odnosima s javnošću, e tu mi više i nije bilo do smijeha. Zašto? Jel' nas pregazilo vrijeme?


  • Svi naši klijenti
  • Svi naši klijenti
  • Svi naši klijenti

Koliko vaša agencija ima klijenata? Pa čujte, ne znam točno, ali oko 190.000. 190 tisuća??? Vi se šalite? Ne uopće se ne šalim. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske iz ožujka 2017. godine, broj registriranih trgovačkih društava bio je upravo 190 tisuća.

Pa ok, ali ne mogu sva trgovačka društva biti vaši klijenti. Joj da, u pravu ste – od tog broja treba oduzeti 20-ak agencija za odnose s javnošću jer oni nam stvarno nisu klijenti, ali evo onda ovi preostali jesu.


Dobro došli u svijet PR-a


Na polugodištu zadnjeg razreda srednje škole, vrijeme je da polako odlučiš čime se želiš baviti u budućnosti. Potrebno je odlučiti koji studij upisati i krenuti s pripremama. Možda je onda sada trenutak da upoznaš i profesiju u kojoj se bavimo odnosima s javnošću.


© 2020. ABECEDA komunikacije. All Rights Reserved.

Our website uses cookies to give you the best user experience. By browsing our website you agree to using the cookie.